تفاهمنامه ایران و آمریکا را هم میتوان نقد کرد و هم باید نسبت به تفاسیر مختلف و ضرورت یک اجرای قدرتمندانه به نفع منافع ایران تذکر و هشدار داد. اما این تفاهمنامه در وضعیت حاضر، یک معنای روشن دارد و آن اینکه: مانیفست شکست آمریکا و اسرائیل در جنگ تحمیلی سوم علیه ایران است. اینکه در آینده چه خواهد شد را باید مراقبت کرد، اما تا اینجای کار، قطعاً ایران پیروز نبرد نظامی است.
هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارشهای تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:
1- تفاهم اسلامآباد؛ مانیفست رسمی شکست واشنگتن در جنگ رمضان
2- آتلانتیک| مردی که میخواست ایران را تسلیم کند، تسلیم شد
3- تفاهمنامه اسلام آباد (ایران و آمریکا) درباره تحریمها چه میگوید؟
4- وضعیت نیروهای آمریکا در منطقه طبق تفاهمنامه ایران و آمریکا چه میشود؟
5- جزئیات دیگری از یک اتفاق قابل توجه درباره ساختار تفاهم اسلامآباد
6- صالحی: نباید افکار عمومی را رها کرد؛ دشمن دنبال ایجاد ابهام است

انتهای پیام/