تنگه هرمز ملک طلق ایران است | ملت ایران مهمان‌نواز هستند | اما وقتی مهمانی طولانی می‌شود، مهمان باید هزینه خود را بپردازد

همشهری آنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 16:31
معاون اول رئیس‌جمهور مدیریت تنگه هرمز را یکی از دستاوردهای جنگ رمضان دانست و گفت: تنگه هرمز ملک طلق ایران است و مدیریت آن برای همیشه بر عهده ایران است.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا عارف مدیریت تنگه هرمز را یکی از دستاوردهای جنگ رمضان دانست و گفت: تنگه هرمز ملک طلق ایران است و مدیریت آن برای همیشه بر عهده ایران است. شهدای زیادی برای بدست آوردن حق خود در تنگه هرمز در طول تاریخ و جنگ اخیر تقدیم ملت ایران شده‌اند اما دیگر به دنبال بهره‌برداری از همه حقوق خود از تنگه هرمز هستیم.

عارف ادامه داد: ملت ایران مهمان‌نواز هستند و بسیاری از ترددهای از تنگه‌ هرمز با مهمان‌نوازی این مردم، رایگان بوده است اما وقتی مهمانی طولانی می‌شود، مهمان باید هزینه خود را بپردازد. ‌ دیگر نمی‌شود برای تردد کشتی‌ها از تنگه هرمز خدمات ارائه کنیم ولی هزینه‌ای دریافت نکنیم. اگر ما خدمات در تنگه هرمز ارائه نکنیم، ممکن است یک کشتی در حین تردد به مین دریایی برخورد کند و در منطقه آلودگی ایجاد کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.