رکنا، ساختمان ۱۸ طبقه انستیتو کانسر ایران در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با ۶۰ هزار مترمربع زیربنا و صدها تخت بستری به بهرهبرداری رسید؛ مرکزی که با هدف کاهش صفهای طولانی درمان بیماران سرطانی و توسعه خدمات پیشرفته درمان، آموزشی و پژوهشی راهاندازی شده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، بزرگترین مرکز درمان سرطان خاورمیانه در تهران به بهرهبرداری رسید. ساختمان ۱۸ طبقه انستیتو کانسر ایران با ۶۰ هزار مترمربع زیربنا و صدها تخت بستری پس از سالها ساخت تکمیل شد. مسئولان هدف این مرکز را کاهش صفهای درمان بیماران سرطانی و جبران کمبود ظرفیت درمانی کشور عنوان کردند.
این مجموعه علاوه بر درمان، در حوزه آموزش و پژوهش نیز فعال خواهد بود و از فناوریهای نوینی مانند ایمونوتراپی، سلتراپی و سایبرنایف بهره میبرد.
منبع خبر "
رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.