عکس | کنایه دوباره به ساپینتو پس از درخشش رضاییان

خبرآنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 18:41
سرپرست باشگاه استقلال به سرمربی اخراج شده این باشگاه کنایه زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پس از درخشش رامین رضاییان در بازی نخست جام جهانی ۲۰۲۶ برابر نیوزیلند، علی تاجرنیا سرپرست باشگاه استقلال به ریکاردو ساپینتو سرمربی اخراج شده این باشگاه کنایه زد.

تاجرنیا در صفحه توییتر خود نوشت: «این رامین است. یک گل هوشمندانه زد و یک پاس استادانه داد تا یک تنه سهم مهمی در اولین بازی ایران در مقابل نیوزیلند داشته باشد. اما آن شخص!!! رامین و بسیاری دیگر از بازیکنان خوب ما را نیمکت‌نشین کرد تا به ما بگوید نظرش مهم‌تر از منافع و مصالح باشگاه است.»

عکس | کنایه دوباره به ساپینتو پس از درخشش رضاییان

۲۵۳ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.