تأکید عراقچی و البوسعیدی بر لزوم عبور ایمن از تنگه هرمز

خبرآنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 19:42
وزرای امور خارجه ایران و عمان بر تعهد خود به قوانین بین‌المللی در مورد عبور ایمن از تنگه هرمز تأکید کردند.

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران و بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان امروز (سه شنبه) در تماس تلفنی، بر تعهدات دو کشور به قوانین بین‌المللی برای حمایت از خطوط کشتی‌رانی و تلاش‌های دیپلماتیک جهت حفاظت از ثبات منطقه تأکید کردند.

به گزارش عمان نیوز، دو طرف ایرانی و عمانی در این گفت‌وگوی تلفنی عنوان کردند که دو کشور به تعهدات خود به قوانین بین المللی درخصوص عبور ایمن از تنگه هرمز پایبند هستند.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.