سردار قاآنی: فرقی بین تیم مذاکره کننده ما و بچه هایی که پای لانچر بودند نیست

پارسینه سه شنبه 26 خرداد 1405 - 19:59
سردار قاآنی گفت: از تیم مذاکره کننده بخصوص برادر عزیزم سردار قالیباف متشکرم تیم مذاکره کننده طوری با اقتدار برخورد کردند که ترامپ به دست و پا افتاد.

به گزارش پارسینه به نقل از خبرآنلاین، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، در بخشی از گفتگوی تلویزیونی گفت: در این دوره از مذاکرات که به شکل توافقی و غیرمستقیم بود، یک بار دیگر باز موشک را وسط میز مذاکره و توافق زدند، منتها برادران عزیز ما در میز مذاکره که واقعاً باید به آنها خداقوت بگوییم، از برادر عزیزمان آقای قالیباف به عنوان رئیس تیم مذاکره کننده تا بقیه برادرانی که همراه ایشان کار کردند، انصافاً جای تقدیر و تحسین دارد که باز هم اینها هستند با روحیه مقاومتی، در لحظه‌ای که به لبنان تعرض کردند، بعد خودشان می‌آیند و می‌گویند چقدر با اقتدار با آمریکایی‌ها و واسطه‌ها صحبت کردند

وی افزود: از این توئیت‌هایی که زدند معلوم می‌شود به دست و پا افتادند؛ از شخص رئیس جمهور آمریکا توئیتش معلوم می‌شود چطور می‌لرزد و حرف می‌زند که آقا نباید این کار می‌شد، چطور این طور شد، کسی نباید این کار را کند، اسرائیل این طور؛ این نشان از این دارد که چه برادری که پشت لانچرهای موشک ماست، چه برادران مقاومت ما در اوج سخت‌ترین لحظات در جنوب لبنان؛ در دفاع از نبطیه، صور و جاهای دیگر و چه برادرانی که پشت میز مذاکره و توافق نشستند، جنس‌شان مقاومتی است.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.