آریو 1 – پالایش نفت 0/ لیگ یک: برد اسلامشهری‌ها با سولو گل

ورزش سه سه شنبه 26 خرداد 1405 - 20:30
یک گل تماشایی توانست اولین برد شاگردان وحید بیاتلو در سال 1405 را رقم بزند، آن هم بعد از پنج تساوی متوالی.

به گزارش "ورزش سه"، تیم آریو اسلامشهر موفق شد بعد از هفته ها نباختن، یک پیروزی خانگی شیرین به ارمغان بیاورد. شاگردان وحید بیاتلو این برد را مقابل پالایش نفت بندرعباس کسب کردند که با هدایت ابراهیم صادقی در هفته‌های اخیر توانست نتایج خوبی منجمله دو پیروزی و حتی متوقف کردن تیم مدعی پارس جنوبی را ثبت کند.

دقایق ابتدایی نیمه اول بازی امروز با حملات بازیکنان پالایش همراه بود اما رفته رفته تیم میزبان نبض بازی را به دست گرفت. ارسال از جناحین از سوی میزبان و بازی مستقیم دستور اصلی بندری‌ها بود؛ در دقیقه ۳۰ شاید مهمترین اتفاق نیمه اول رخ داد. جایی که ضربه سر عیسی‌لو را صادقی با تجربه با پروازی بلند از روی خط برگرداند تا قفل دروازه‌ها همچنان بسته بماند.

نیمه دوم بازی زیباتری از دو تیم شاهد بودیم. ابتدا بازهم تیم پالایش نفت مالکیت توپ را در اختیار داشت اما رفته رفته آریو توانست برتری خودش را به دست بیاورد. محمد علیزاده تعویض طلایی بیاتلو در دقیقه 75 با یک حرکت سریع از میانه های زمین توپ را گرفت به سمت دروازه حریف کرد. او در این مسیر، چهار بازیکن حریف را جا گذاشت و در نهایت با ضربه‌ای تمام کننده، تنها گل بازی را به ثمر رساند. 

2482517

البته در ادامه، بندرعباسی‌ها برای جبران گل خورده تلاش‌های زیادی داشتند اما هیچکدام راهی به دروازه میزبان نداشت تا بیاتلو و تیمش سه امتیاز این بازی خانگی به دست آورند. این نتیجه، آریو را به امتیاز 35 و رتبه یازدهم جدول رساند. پالایش نفت هم با 36 امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.