مدیران فدراسیون مارشال پرواز شدند!(عکس)

ورزش سه سه شنبه 26 خرداد 1405 - 21:13
مدیران ارشد فدراسیون به شکلی جالب از اعضای تیم ملی در تیخوانا استقبال کردند.

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز بعد از آنکه کاروان تیم ملی با مشقت‌های فراوان لس‌آنجلس را به مقصد تیخوانا ترک کرد، بازیکنان و کادرفنی به محض فرود هواپیمای حامل تیم در مکزیک با مدیران ارشد فدراسیون روبه رو شدند.

مهدی محمدنبی نایب رییس و هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون به همراه برخی دیگر از مدیران که ویزای آمریکا را دریافت نکرده‌اند، با پوشیدن لباس مخصوص مارشال های پرواز روی باند فرودگاه تیخوانا حضور یافتند و پای پرواز از بازیکنان استقبال کردند.

2482528

همچنین مهدی تاج رییس فدراسیون هم مقابل ورودی سالن ترانزیت فرودگاه تیخوانا ایستاد با اهدای شاخه گل به اعضای تیم ملی به آنها خسته نباشید گفت.

مسئولان فدراسیون فوتبال همچنان امیدوارند ویزای آمریکا برای آنها صادر شود و بتوانند در بازی های بعدی تیم ملی را همراهی کنند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.