عیادت «علی دایی» از «اکبر عبدی»/عکس

پارسینه سه شنبه 26 خرداد 1405 - 21:48
اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، پس از حدود یک ماه بستری و پشت سر گذاشتن مراحل درمان، از بیمارستان مرخص شد. در ادامه دوران نقاهت، علی دایی به عیادت او رفت و تصویری صمیمی از دیدار این دو چهره محبوب منتشر شد.

به گزارش پارسینه ، او با انتشار تصویری از این دیدار صمیمانه در اینستاگرام نوشت:

خدا را شکر، حالم خوب است و قبل از هر چیز این لطف و عنایت خداوند بوده که شامل حالم شده است. از همه شما مردم عزیز که در این مدت با دعاها، محبت‌ها و پیگیری‌هایتان دلگرمم کردید، صمیمانه تشکر می‌کنم.

دیدار با دوست عزیز و اسطوره بزرگ ورزش ایران، جناب علی دایی، برای من افتخار بزرگی بود. ایشان با بزرگواری و محبت خود به من لطف کردند و حضورشان باعث دلگرمی و خوشحالی فراوانم شد.

از همه عزیزانی که در این روزها کنارم بودند و برای سلامتی‌ام دعا کردند، قلباً سپاسگزارم و امیدوارم همیشه سلامت، موفق و سربلند باشید.اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، که حدود یک ماه پیش به دلیل عارضه قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) یکی از بیمارستان‌ها بستری شده بود، پس از پشت سر گذاشتن روند درمان و بهبود وضعیت جسمانی، از بیمارستان ترخیص شد.

Screenshot_۲۰۲۶۰۶۱۶_۲۱۴۲۳۴_Chrome

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.