قرارگاه خاتم‌الانبیا هشدار داد؛ ادامه نقض آتش‌بس در لبنان با پاسخ سخت ایران روبه‌رو می‌شود

همشهری آنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 22:11
قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به ۸۴ مورد نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، نسبت به ادامه این اقدامات هشدار داد.

به گزارش همشهری آنلاین، قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته و پس از اعلام پایان جنگ از سوی رئیس‌جمهور آمریکا، ۸۴ بار آتش‌بس در جنوب لبنان را نقض کرده و همچنان به حملات و اقدامات خود علیه مردم لبنان ادامه می‌دهد.

در این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی با تداوم تجاوزات و کشتار مردم مظلوم لبنان، مفاد آتش‌بس را نادیده گرفته است.

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) همچنین هشدار داد چنانچه ارتش رژیم صهیونیستی به اقدامات خود در جنوب لبنان پایان ندهد، باید منتظر پاسخ سخت نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران باشد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.