استقبال پاپ از تفاهم ایران و آمریکا

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 26 خرداد 1405 - 23:47
رهبر کاتولیک‌های جهان از تفاهم به دست آمده میان ایران و آمریکا استقبال کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،«پاپ لئون چهاردهم»، رهبر کاتولیک‌های جهان، از دستیابی به یادداشت تفاهم میان ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران برای پایان دادن به درگیری‌ها استقبال کرد و آن را گامی رو به جلو دانست.

 پاپ لئون چهاردهم ضمن استقبال از تفاهم تهران و واشنگتن، ابراز امیدواری کرد که این توافق به معنای پایان واقعی جنگ باشد.

 وی تأکید کرد که هنوز نکات متعددی نیاز به حل‌وفصل دارد، اما همواره گفتگو و مذاکره بر بازگشت به مسیر جنگ اولویت دارد.

 رهبر کاتولیک‌های جهان تصریح کرد که امیدوار است این توافق راهکاری حقیقی برای بحران باشد تا همگان بتوانند به سمت جلو حرکت کنند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.