میانجی اصلی بین ایران و آمریکا کدام کشور است؟/ معاون دفتر پزشکیان: همه منطقه و حتی عربستان هم کمک‌هایی می‌کنند

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 00:15
معاون دفتر ریاست جمهوری گفت: میانجی اصلی کماکان پاکستان است و خیلی هم در این مدت زحمت کشیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعباس موسوی معاون دفتر ریاست جمهوری با تایکد بر اینکه «میانجی اصلی کماکان پاکستان است» گفت: «نکته مهم این است که میانجی ها باید مورد تایید و مقبول طرفین مذاکره باشند».

به روایت خبرگزاری دانشجو، وی افزود: «مواردی هم وجود دارد که ما فکر می‌کنیم، کشورهای دیگری هم می‌توانند کمک کنند، به همین خاطر کشورهایی مانند قطر، عمان، ترکیه و حتی عربستان تلاش برای میانجیگری کردند. در واقع چون مسئله برای همه منطقه مهم است همه تلاش خود را می‌کنند تا منطقه به ثبات و آرامش برسد».

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.