اولین تمرین بیفوما در پرسپولیس (عکس)

ورزش سه چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 00:26
تیوی بیفوما پس از بازگشت به تهران در تمرین تیم پرسپولیس شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وینگر - مهاجم 34 ساله تیم پرسپولیس که سابقه عضویت در اسپانیول، گرانادا، آلمریا و لاس پالماس را در کارنامه دارد و حتی پیراهن وست برومویچ را هم بر تن کرده، پس از فصلی ناامیدکننده، نزدیک به چهار ماه از تمرین دور بود و حالا روز گذشته به ایران بازگشت تا در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت کند و در پازل تاکتیکی تیم اوسمار قرار بگیرد.

بیفوما تنها یک گل با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند و عملکرد ضعیفی داشت و حضورش در جمع قرمزها هم با حواشی مختلفی همراه بود و حتی گفته میشد در نیم فصل هم تصمیم جدایی او گرفته شده بود اما در نهایت شرایط پیش آمده سبب شد تا پرسپولیس حداقل برای یک پنجره دیگر این بازیکن را نگه دارد.

2482587

حالا این بازیکن سرشناس که البته در آخرین سالهای فوتبال خود قرار دارد، به تمرینات پرسپولیس ملحق شده و امیدوار است تا در این دوره جدید و البته در شرایطی که سرژ اوریه، دوست صمیمی او دیگر در پرسپولیس حضور ندارد، بتواند شرایط را به سود خود تغییر بدهد و بتواند نظر اوسمار را جلب کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.