خاطره حدادعادل از برنامه‌ریزی خانواده رهبر شهید برای تعطیلات عید/ دخترم گفت با آقا قرار است عید به مشهد برویم

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 06:30
غلامعلی حدادعادل گفت: اواخر بهمن بود که دخترم گفت با آقا قرار است عید به مشهد برویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی حدادعادل خاطره یکی از آخرین دیدارها با دخترش را نقل کرد و گفت: «برنامه مشخصی داشتم که هر هفته در یک روز و ساعت مشخص منزل آقامجتبی می‌رفتم تا دختر و نوه‌هایم را ببینم».

به روایت همشهری آنلاین، وی ادامه داد: « اواخر بهمن که رفته بودم به من گفت بابا امسال با بچه‌ها بیاید مشهد، ما و آقا هم قرار است که عید به مشهد برویم. چه کسی می‌دانست معنی این حرف چیست».

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.