برگزاری نخستین تمرین تیم ملی پس از دیدار با نیوزیلند در تیخوانا

خبرگزاری میزان چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 07:00
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر نیوزیلند، از ساعت ۱۸ به وقت محلی در تیخوانا برگزار شد.
خبرگزاری میزان -

بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این تمرین در دو بخش برگزار شد؛ بازیکنانی که روز گذشته مقابل نیوزیلند به میدان رفته بودند، برنامه‌های ریکاوری و بازتوانی را پشت سر گذاشتند و سایر بازیکنان، تمرینات تاکتیکی خود را روی چمن زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

در این روز نیز مانند روز‌های گذشته، خبرنگاران متعددی از رسانه‌های مختلف در محل تمرین حضور داشتند.

دروازه‌بانان تیم ملی تمرینات تخصصی خود را زیر نظر مربیان دروازه‌بانی برگزار کردند.

پاس‌کاری‌های یک‌ضرب و دوضرب از جمله برنامه‌های تمرینی امروز شاگردان امیر قلعه‌نویی بود. همچنین تمرینات پنج‌در‌دو و پاس‌های بلند نیز در دستور کار بازیکنان قرار داشت.

در بخش پایانی تمرین، بازیکنان حاضر در زمین در نیمی از زمین به انجام تمرینات تاکتیکی زیر نظر کادر فنی پرداختند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.