کنایه تند نماینده تهران به قالیباف؛ من مجلس را پلمپ نکردم!/ فریادتان را بر سر هیات رئیسه بزنید

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 08:14
ایزدخواه با تاکید بر اینکه تعطیلی مجلس تصمیم هیات رئیسه مجلس بوده است ،گفت: این تعلیق و تعطیلی مجلس در تاریخ مجالس ایران ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روح‌الله ایزدخواه، نماینده مجلس در ویدئویی که از او در حال سخنرانی در جمع تعدادی از تجمع کنندگان مقابل مجلس منتشر شده، گفت: مجلس را من تعطیل نکردم؛ هیات رئیسه تعطیل کرده است. فریادتان را بر سر هیات رئیسه بزنید نه نماینده‌ای که در جمع شما آمده است. اداره مجلس در اختیار هیات رئیسه است. حراست از من دستور نمی‌گیرد. من مجلس را پلمپ نکردم!

او ادامه داد: این تعلیق و تعطیلی مجلس در تاریخ مجالس ایران ثبت خواهد شد؛ همانطور که به توپ بستن مجلس در تاریخ ثبت شد. همان طور که انحلال مجلس توسط مصدق در تاریخ ثبت شد.

وی افزود: این تعطیلی مجلس، نشانگر نوعی خرده‌دیکتاتوری است و یک روزی مشخص خواهد شد که از کجا آب خورد و چرا صورت گرفت؛ یک سری از داخل مجلس و یکسری از خارج مجلس. مشت آنهایی که جمهوریت و این بعثت مردمی را برنتابیده و محافظه‌کاری کردند، در مقابل ملت دیر یا زود باز خواهد شد.  

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.