فولادی‌ها در تیم ملی دور هم جمع شدند

ورزش سه چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 10:16
با دعوت علی رمضانی به تیم ملی والیبال ایران، جمع بازیکنان فعلی و سابق فولاد سیرجان ایرانیان در اردوی ملی کامل شد؛ اتفاقی که می‌تواند به افزایش هماهنگی ملی‌پوشان در هفته دوم لیگ ملت‌ها کمک کند.

به گزارش "ورزش سه"، برای هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، علی رمضانی که در پست پاسور بازی می‌کند به تیم ملی والیبال ایران دعوت شد تا در کنار عرشیا به‌نژاد، زوج پاسوری تیم را تشکیل دهد.

با حضور علی رمضانی، جمع فولادی‌های فعلی و سابق در تیم ملی والیبال ایران کامل شد. علاوه بر رمضانی، علی حاجی‌پور، محمد ولی‌زاده و حتی پوریا حسین‌خانزاده نیز سابقه بازی و همکاری با او در فولاد سیرجان ایرانیان را دارند. همین آشنایی و تجربه مشترک می‌تواند باعث شود هماهنگی میان این بازیکنان با سرعت بیشتری شکل بگیرد و کادرفنی دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشد.

رمضانی در چند سال اخیر یکی از بهترین پاسورهای ایران و آسیا بوده است و حضورش در تیم ملی می‌تواند بار فنی تیم را افزایش دهد. پاس‌های او معمولاً با دقت و کیفیتی همراه است که کار را برای مهاجمان آسان‌تر می‌کند و فرصت‌های بیشتری برای کسب امتیاز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. او همچنین در دفاع روی تور و زدن سرویس‌های هدف‌دار نیز از توانایی‌های قابل توجهی برخوردار است؛ ویژگی‌هایی که می‌تواند در دیدارهای حساس هفته دوم لیگ ملت‌ها به کمک تیم ملی بیاید.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.