سومین نفتکش ایرانی از خط محاصره خارج شد

افکار نیوز چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 10:25
بر اساس گزارش منتشرشده از سوی تانکر ترکرز، سومین نفتکش ایران موفق شده از محدوده‌ای که این پایگاه آن را خط محاصره دریایی آمریکا توصیف کرده، عبور کند.

سومین نفتکش ایرانی از محدوده محاصره دریایی آمریکا عبور کرد. این نفتکش حامل یک میلیون بشکه نفت خام بوده است.

 این پایگاه کمی قبل نیز گزارش داده بود، طبق داده‌های سامانه شناسایی خودکار (AIS) دستکم دو ابرنفتکش ایران به نام‌های دیونا و هیرو۲ با مجموعا ۳.۸ میلیون بشکه نفت از حیطه محاصره دریایی آمریکا خارج شدند.

پایگاه مذکور افزود: کشتی استریم شرکت ملی نفتکش ایران از منطقه اختصاصی اقتصادی پاکستان به سمت خط محاصره نزدیک می‌شود.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.