اسموتریچ: در صورت لزوم سال‌ها در جنوب لبنان می‌مانیم

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 10:26
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تأکید کرد این رژیم در صورت لزوم سال‌ها در جنوب لبنان خواهد ماند.

به گزارش خبرآنلاین، بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت: در صورت لزوم، ما سال‌ها در جنوب لبنان خواهیم ماند تا زمانی که حزب‌الله کاملا خلع سلاح شود.

به روایت ایسنا، طبق گزارش شبکه فلسطینی قدس، وی افزود: ما به پیشروی خود در غزه ادامه می‌دهیم و کنترل تقریبا ۷۰ درصد از خاک آن را در دست داریم. قبل از خلع سلاح و رفع تهدیدات امنیتی، هیچ بازسازی غزه انجام نخواهد شد.

اسموتریچ گفت: ما در حال کار بر روی برنامه‌های اضافی برای دستیابی به هدف نابودی حماس هستیم. پس از گسترش شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری، برای اجرای رویکردی مشابه در غزه در آینده تلاش می‌کنیم. فعالیت شهرک‌سازی تضمین اصلی برای ایجاد حضور طولانی مدت و کنترل امنیتی است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.