آماده برای فصل آسیایی؛/ رسمی: تارتار همچنان روی نیمکت گل‌گهر

ورزش سه چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 10:43
باشگاه گل گهر از انتخاب سرمربی فصل بعد خود خبر داد. آنها همچنان با مهدی تارتار ادامه می‌دهند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه گل گهر سیرجان به صورت رسمی از ادامه همکاری با مهدی تارتار خبر داد. بر این اساس، نیمکت سیرجانی‌ها برای سومین فصل متوالی به این مربی سپرده شد تا در فصلی که آنها باید در سه تورنمنت حضور داشته باشند، شرایطی متفاوت و مهمتر از همیشه را با تارتار تجربه کنند.

باشگاه گل گهر سیرجان درباره این تمدید قرارداد ضمن انتشار پوستری با عنوان «و این بار برای هدفی بزرگتر» نوشت:
مهدی تارتار که در دو فصل گذشته هدایت تیم فوتبال گل‌گهر را بر عهده داشت و نتایج قابل قبولی با این تیم کسب کرد، با تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه، به مدت یک فصل دیگر هدایت سرمه ای پوشان سیرجان را بر عهده خواهد داشت.

2482702

تارتار و شاگردانش تا پایان هفته بیست و سوم لیگ بیست و پنجم به رتبه پنجم رسیده بودند اما با رأی پرونده بازیکن چادرملو و اعلام نتیجه 0-3 به سود گل‌گهر، این تیم به تربه چهارم صعود کرد. از طرفی با توجه به عدم صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان، این سیرجانی‌ها بودند که به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان معرفی شدند تا حالا برای اولین بار در یک فصل آسیایی حضور داشته باشند.

با پایان قرارداد مهدی تارتار، شایعاتی هم برای او و هم پیرامون نیمکت گل گهر مطرح شده بود و حالا با اعلام رسمی ادامه همکاری، همه آنها تکذیب شد. ناگفته نماند که طرفین روز پنجشنبه هفته گذشته برای این همکاری به توافق رسیده بودند و امروز این خبر به صورت رسمی اعلام شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.