راه اندازی خط تولید جدید در کارخانه گچ بستک

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 11:22
خط تولید جدید با ۱۵ هزار تن ظرفیت در کارخانه گچ جناح شهرستان بستک راه اندازی شد.

به گزارش خبرآنلاین، فرماندار بستک در بازدید از کاخانه گچ جناح بستک گفت: برای راه اندازی خط تولید جدید بیش از ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
محمد جلالی افزود: با راه اندازی این خط تولید ظرفیت کارخانه گچ جناح بستک ۲۰ درصد افزایش یافت.
فرماندار بستک گفت: این کارخانه روزانه هزار تن به صورت بسته بندی ظرفیت تولید دارد که این میزان سالانه به بیش از ۶۰ هزار تن می‌رسد.
جلالی افزود: با راه اندازی خط جدید تولید و رونق صادرات، بیش از ۱۰۰تن به صورت مستقیم در کارخانه گچ جناح مشغول به کار می‌شوند.
فرماندار بستک گفت: بیش از ۹۰ درصد تولیدات کارخانه به کشورهای حوزه خلیج فارس، هند، چین و بنگلادش صادر می‌شود.
جلالی برای رفع مشکلات این واحد معدنی قول مساعد داد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.