ستایش از اژدهای نروژی!

مشرق نیوز چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 11:34
سرمربی تیم ملی فوتبال نروژ، پس از پیروزی قاطع برابر عراق به ستایش از ارلینگ هالاند پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال نروژ جام جهانی ۲۰۲۶ را قاطعانه آغاز کرد. نروژ در دیدار آغازین خود به مصاف عراق رفت و با درخشش ارلینگ هالند با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی دست پیدا کرد.

هالند ستاره این بازی بود و توانست گل‌های اول و دوم تیمش را به ثمر برساند و همین باعث شد که سرمربی نروژ به ستایش از او بپردازد.

استاله سولباکن بعد از بازی گفت: روشن بود که هالند خود را با جو بازی سازگار کرد و بازی برایش بزرگ نشد. او درخشید و نشان داد که در جام جهانی هم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

سرمربی نروژ ادامه داد: قبل از بازی احساس خوبی داشتم، کاملا مطمئن بودم که او امروز چنین عملکردی از خود نشان خواهد داد. خوشحالیم که در این بازی به پیروزی دست پیدا کردیم و امیدوار هستیم که در دیدار بعدی هم خوب ظاهر شویم تا صعود خود را به دور بعدی قطعی کنیم.

هالند هم پس از بازی گفت: من بسیار افتخار می‌کنم که در جام جهانی شرکت کردم و در کسب اولین پیروزی نروژ پس از ۲۸ سال نقش داشتم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.