اجرای پویش به عشق حسین (ع) در هرمزگان

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 11:36
همزمان با آغاز ماه محرم و به منظور حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین پویش به عشق حسین (ع) در هرمزگان در حال اجراست.

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: مردم با ثبت نام در این پویش می‌توانند به عنوان حامی ایتام باشند و برای کمک به رفع مشکلات و نیازهای ضروری کودکان یتیم و نیازمند مساعدت‌های مالی خود را در بازه زمانی ماهانه به صورت مستقیم به حساب این خانواده‌ها واریز می‌کنند.

حمید باسره افزود: سریع‌ترین روش برای مشارکت مردم در پویش به عشق حسین (ع) ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ است.

وی گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۸۵۵ کودک یتیم و ۹ هزار و ۲۶ فرزند محسنین نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان افزود: مراجعه به وبگاه EKRAM.EMDAD.IR یا بازوی حامی باش در پیام‌رسان بله و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان از دیگر روش‌های ثبت نام و مشارکت حامیان و پیوستن به پویش به عشق حسین (ع) است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.