برگزاری نشست هم‌فکری نماینده ویژه در امور چین با اتاق بازرگانی ایران

خبرگزاری میزان چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 11:51
نشست همفکری نماینده ویژه ایران در امور چین با اتاق بازرگانی، با هدف ارتقای همکاری پایدار اقتصادی تهران و پکن برگزار شد.
خبرگزاری میزان -

پس از جلسه دو هفته پیش وزرای اقتصادی دولت با نماینده ویژه کشورمان در امور چین، نشست امروز دومین دیدار محمدباقر قالیباف در حوزه مسائل مرتبط با ارتقای روابط تهران و پکن است.

در این نشست که جمع زیادی از فعالان اقتصادی کشورمان حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌ها، مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود درباره فرایند اجرایی روابط ایران و چین پرداختند، راهکار‌های ایجاد و ارتقای همکاری‌های پایدار اقتصادی، دستیابی به نتایج ملموس و عینی در روابط دو کشور، نقش آفرینی ایران در ابتکار «کمربند-جاده» و مسائل مرتبط مورد بحث قرار گرفت.

مشروح خبر این جلسه به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.