نفتکش‌های ایرانی از حلقه محاصره آمریکا عبور کردند

افکار نیوز چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 12:47
وبسایت «تانکر تراکرز» از عبور دست کم ۳ نفتکش‌ ایرانی از حلقه محاصره دریایی که آمریکا از دو ماه قبل بر بنادر ایران تحمیل کرده است خبر داد.

  وبسایت «تانکر تراکرز» از عبور دست کم ۳ نفتکش‌ ایرانی از حلقه محاصره دریایی که آمریکا از دو ماه قبل بر بنادر ایران تحمیل کرده است خبر داد.

 طبق گزارش این وبسایت، در شرایطی که قرار است تفاهم‌نامه بین ایران و آمریکا برای پایان جنگ و بازگشایی تنگه هرمز و لغو محاصره دریایی ایران روز جمعه امضا شود، چند نفتکش ایرانی از حلقه محاصره آمریکا علیه بنادر ایران عبور کردند.

تانکر تراکرز در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد دو نفتکش غول‌پیکر متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران به نام‌های دیونا و هیرو-۲ از محدوده محاصره دریایی اعمال ‌شده توسط نیروی دریایی آمریکا عبور کردند. این دو نفتکش در مجموع ۳.۸ میلیون بشکه نفت خام ایران را حمل می‌کنند.

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.