بیش از ۱۰۰ مدرسه در مازندران مجهز شده‌اند

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 13:25
استاندار مازندران، بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق به دلیل وضعیت نامناسب تأمین انرژی در کشور تأکید کرد و خواستار توجه ویژه به جبران آسیب‌های علمی دانش‌آموزان در دوران آموزش مجازی شد. ‎

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با اشاره به مصوبات متعدد این شورا، با تأکید بر آسیب‌های علمی دانش‌آموزان در دوران آموزش مجازی، پویش "مهر" را راهکاری مؤثر برای جبران این افت تحصیلی دانست و از تلاش مدیرکل آموزش و پرورش استان در این زمینه قدردانی کرد.

مقام عالی دولت در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مدارس اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ مدرسه در استان مجهز شده‌اند و تلاش می‌کنیم تا هم کیفیت و هم کمیت آموزش را ارتقا دهیم. توسعه استان و کشور از کلاس درس آغاز می‌شود و این امر نیازمند مدیران مجرب و امکانات مناسب برای دانش‌آموزان است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش مسئولان و همکاری مردم، شاهد تربیت نخبگان برجسته‌ای در استان باشیم که بتوانند در حل مشکلات کشور مؤثر باشند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.