نقش‌آفرینی همراه اول در مگاپروژه‌های راهبردی ملی

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 14:34
اپراتور اول تلفن همراه کشور بازوی تحلیلی دولت در مدیریت منابع استراتژیک تبدیل شده است.

اپراتور اول تلفن همراه کشور سال گذشته با راه‌اندازی رصدخانه پروژه‌های کلان ملی، عملا به بازوی تحلیلی دولت در مدیریت منابع استراتژیک تبدیل شده است. دکتر مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول با اعلام این مطلب در مجمع عمومی سالیانه این شرکت گفت: زیرساخت مذکور مبتنی بر تحلیل داده بوده و حوزه‌های حیاتی نظیر کشاورزی، منابع آب و نظام ارجاع سلامت را تحت نظارت هوشمند قرار می‌دهد.

وی افزود در بخش زیرساختی نیز مقولات مدیریت انرژی با قرائت هوشمند و توسعه لجستیک مدرن (مانند پلمب هوشمند بار) ادامه یافت. همزمان در پروژه شهر هوشمند، راهکارهای مدیریت ترافیک و هوشمندسازی کارخانه‌ها نیز در دستور کار این اپراتور قرار گرفت.

همراه اول در لایه خدمات شهروندی نیز با اجرای پروژه‌هایی مانند دستیار هوشمند کشاورزی، سامانه «دارو رسان» و سرویس‌های اعتباری و گردشگری، بر غنای زیست‌بوم دیجیتال ایرانیان افزوده است.

حضور در بازارهای مالی با دستیار هوشمند بانکی، قطعه آخر این پازل برای تکمیل مگاپروژه‌های ملی محسوب می‌شود.

مجمع عمومی سالانه سهامداران همراه اول صبح امروز، چهارشنبه 27 خرداد در سالن همایش‌های ساختمان ستاره ونک در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.