حمایت ویژه سهامداران برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه ارگ تایر

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 15:21
مدیرعامل پروژه لاستیک ارگ کرمان گفت: با نظر مثبت و اهتمام ویژه سهامداران، این پروژه با سرعت مناسب درحال تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدعلی اسماعیل‌بیگی مدیرعامل شرکت لاستیک سنگین ارگ کرمان در حاشیه بازدید سربازرس گروه امور صنایع و معادن بازرسی کل استان از محل احداث این کارخانه در جاده کرمان-رفسنجان، ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه، اظهار کرد: خوشبختانه بازدید اخیر نشان‌دهنده عزم راسخ ارکان شرکت به منظور تکمیل و بهره‌برداری این پروژه عظیم در زمان مقرر است.

وی با اشاره اخبار منتشر شده در زمینه مشکلات موجود در افزایش سرمایه این شرکت، ضمن تاکید بر پیگیری‌های صورت‌گرفته در این خصوص گفت: در مذاکره‌ای که با مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران شد، ایشان با ارائه نگاه ویژه‌ی خود به تسریع در اجرایی شدن این پروژه، برای تسهیل در صدور مجوزهای مربوط، قول مساعدت دادند.

مدیرعامل شرکت لاستیک ارگ ادامه داد: پروسه افزایش سرمایه پس از مجمع توسط شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و موسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس در کمیته‌های سرمایه‌گذاری در دست بررسی بوده و با نگاه مثبت دکتر فدایی به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی، امید داریم مشکلات موجود مرتفع شود.

اسماعیل‌بیگی این رویکرد تعاملی را باعث رفع موانع موجود در مسیر پیشرفت پروژه دانست و خاطرنشان کرد: با هم‌افزایی ایجاد شده میان سهامداران و مدیریت پروژه، تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شاهد افتتاح این طرح بزرگ صنعتی در استان کرمان باشیم.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.