باید سنگر را از بچه‌های پای لانچر تحویل گرفته و برای مردم رفاه بیاوریم

مشرق نیوز چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 15:45
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز باید سنگر را از بچه‌های پای لانچر تحویل گرفته و با قدرت برای مردم رفاه بیاوریم.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف، نماینده ویژه ایران در امور چین، امروز ( چهارشنبه ۲۷ خرداد) در نشست همفکری با اتاق بازرگانی، بیان کرد: امروز باید سنگر را از بچه‌های پای لانچر تحویل بگیریم، بایستیم و این مردم را از زیر فشار اقتصادی دربیاوریم. بایستیم زندگی مردم را بسازیم.

وی در ادامه اظهار کرد: نمی خواهم بگویم بریز و بپاش انجام دهیم؛ بلکه یک زندگی راحت و رفاهی برای مردم فراهم کنیم. مملکت خود را بسازیم. با قدرت بسازیم. در همه بخش‌ها بسازیم. حتما چین برای ما منحصر به فرد است. این ما هستیم که باید چین باور کند- باور هم خواهد کرد- که ما صرفا یک مشتری یا همتای تجاری نیستیم، بلکه ما واقعا با چین یک شریک به تمام معنا هستیم.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.