استقبال ناتو از توافق ایران و آمریکا

عصر ایران چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 15:51
دبیرکل ناتو بازگشایی تنگه هرمز را «گامی بسیار مهم برای کاهش تنش‌ها در منطقه دانست.

دبیرکل ناتو اعلام کرد‌ که ناتو از توافق ‌آمریکا با ایران استقبال می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «مارک روته»، دبیرکل ناتو اعلام کرد‌ که ناتو از توافق ‌آمریکا با ایران استقبال می‌کند.

دبیرکل ناتو از توافق در حال شکل‌گیری میان آمریکا و ایران استقبال کرد و بازگشایی تنگه هرمز را «گامی بسیار مهم برای کاهش تنش‌ها در منطقه دانست.

وی در نشست خبری پیش از جلسه وزیران دفاع این ائتلاف در بروکسل مدعی شد توافقی که به گفته او توسط کاخ سفید حاصل شده، فرصتی برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای فراهم کرده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.