گزارش صداوسیما از آخرین وضعیت تنگه هرمز ؛ عبور ۳ نفتکش ایرانی

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 16:36
کشتی‌های تجاری در لنگرگاه‌های شمال تنگه هرمز منتظر اجازه نیروی دریایی سپاه برای عبور از تنگه هستند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با فروپاشی محاصره دریایی آمریکا ۳ نفتکش ایرانی با ظرفیت ۵ میلیون بشکه نفت خام از تنگه هرمز عبور کردند.

به روایت صداوسیما، در لنگرگاه‌های شمال تنگه همچنان کشتی‌ها منتظر اجازه نیروی دریایی سپاه برای عبور از تنگه هستند. 

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آمریکایی نوشته که ایران در زمان حمله آمریکا توانست یک قدرت بسیار جدی تحت عنوان «تنگه هرمز» به دست آورد. نهادهای آمریکایی اشاره دارند که ایران قادر است هر زمان که اراده کند تنگه هرمز را به روی جهان ببندند. این رسانه آمریکایی اشاره کرده که ما تنگه هرمز را که از سلاح هسته‌ای نیز قدرتمندتر است به ایران واگذار کردیم.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.