امضای تفاهم‌نامه ایران و آمریکا با حضور پاکستان و قطر

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 17:01
دولت سوئیس اعلام کرد که مراسم امضای یادداشت تفاهم بین آمریکا و ایران در روز جمعه، با حضور نمایندگانی از پاکستان و قطر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سوئیس میزبان نشست نمایندگان چهار کشور ایران، آمریکا، پاکستان و قطر در مجموعه هتلی «بورگن‌استوک» (Bürgenstock) خواهد بود. این استراحتگاه کوهستانی مشرف به دریاچه لوسرن قرار گرفته است.

بنابر روایت فارس، آمریکا و ایران قرار است در روز جمعه، تفاهم‌نامه‌ای ۱۴ ماده‌ای برای پایان جنگ را به صورت حضوری امضا کنند. این دو کشور پیش‌تر در بامداد دوشنبه( به وقت ایران)، نسخه‌ای از تفاهم‌نامه را به صورت دیجیتالی امضا کرده‌اند.

هنوز متن دقیق این تفاهم‌نامه منتشر نشده است، اما بازگشایی تنگه هرمز، پایان جنگ در تمامی جبهه‌ها و برداشته شدن محاصره دریایی از جمله مواردی است که از سوی مقامات دو کشور تأیید شده است.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.