فرانسه در حال بررسی ممنوعیت رسانههای اجتماعی برای افراد زیر ۱۵ سال است که به گفته ژفره، هنوز در انتظار تایید است.
وزیر آموزش فرانسه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد از ابتدای ماه سپتامبر امسال (۱۰ شهریور)، استفاده از تلفن همراه در دبیرستانهای این کشور ممنوع خواهد شد.
به گزارش ایسنا، «ادوارد ژفره»، وزیر آموزش فرانسه به شبکه تلویزیونی «فرانس اینفو» گفت که قانون ممنوعیت تلفن همراه در تابستان منتشر خواهد شد و از ماه سپتامبر به اجرا در خواهد آمد.
او گفت: همچنین به زودی تعدادی دستورالعمل برای مدیران مدارس ارسال خواهم کرد تا بتوانند این قانون را اجرا کنند. من این قانون را برای دانشآموزانمان کاملا حیاتی میدانم.
فرانسه همچنین در حال بررسی ممنوعیت رسانههای اجتماعی برای افراد زیر ۱۵ سال است که به گفته ژفره، هنوز در انتظار تایید است.
او توضیح داد: ما منتظر تصمیم کمیسیون اروپا در مورد ممنوعیت استفاده از رسانههای اجتماعی برای افراد زیر ۱۵ سال هستیم.
به گزارش آناتولی، تعداد فزایندهای از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، گامهای اولیهای را برای ممنوعیت استفاده از رسانههای اجتماعی برای کودکان زیر سن خاصی برداشتهاند یا حمایت خود را از این اقدام ابراز کردهاند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.