امارات، دشمنی خطرناک و ناشی برای ایران!

همشهری آنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 20:22
 ایتای بلومنتال تحلیلگر نظامی شبکه کان ۱۱ عبری به تازگی اعلام کرد: در آغاز جنگ رمضان علیه ایران، مقامات ارشد امنیتی امارات متحده به‌صورت محرمانه به اسرائیل سفر کردند و با مسئولان بلندپایه دستگاه امنیتی اسرائیل دیدار داشتند.»

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از آتش‌بس بود که دفتر نتانیاهو اعلام کرد که او در جریان جنگ برای انجام مأموریت‌هایی به امارات سفر داشته. این اقدام حسابی اماراتی‌ها را عصبانی کرد و بلافاصله موضوع را تکذیب کردند. اخبار دیگری هم منتشر شد که برخی پدافندهای هوایی اسرائیل در امارات مستقر شدند تا موشک‌های ایران را مهار نمایند.

ایتای بلومنتال تحلیلگر نظامی شبکه کان ۱۱ عبری به تازگی اعلام کرد: در آغاز جنگ رمضان علیه ایران، مقامات ارشد امنیتی امارات متحده به‌صورت محرمانه به اسرائیل سفر کردند و با مسئولان بلندپایه دستگاه امنیتی اسرائیل دیدار داشتند.»

شیخ‌نشینان امارات اولین نفراتی بودند که به پیمان ابراهیم گرویدند، اسرائیلی‌ها را به شکل گسترده به کشور خود دعوت کردند و در جنگ با ایران به شکل مستقیم و غیرمستقیم اقداماتی انجام دادند.

اما با خطراتی که از امارات متوجه ایران می‌شود؛ گویا برای اسرائیل، امارات تنها یک ابزار است. گویا عدم رضایت صهیونیست‌ها از اعراب شیخ‌نشین موجب شده آنان دست به این افشاگری‌ها بزنند تا او را با مادر منطقه یعنی ایران، برای تسویه حساب تنها بگذارند!

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.