آب سرد وَنس بر سر شازده‌چی‌های مرتجع

همشهری آنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 20:27
جی دی ونس، معاون ریاست‌جمهوری آمریکا و از اصلی‌ترین بازیگران سیاسی-امنیتی جنگ با ایران در یک مصاحبه تلویزیون به شکل صریح گفت:« هیچ موقع رئیس‌جمهور آمریکا (ترامپ) نگفت که ما می‌خواهیم رضا پهلوی را به عنوان رهبر در ایران به پیروزی برسانیم، بلکه هدف ما فقط متوقف‌سازی برنامه هسته‌ای ایران بود.»

به گزارش همشهری آنلاین، جی دی ونس، معاون ریاست‌جمهوری آمریکا و از اصلی‌ترین بازیگران سیاسی-امنیتی جنگ با ایران در یک مصاحبه تلویزیون به شکل صریح گفت:« هیچ موقع رئیس‌جمهور آمریکا (ترامپ) نگفت که ما می‌خواهیم رضا پهلوی را به عنوان رهبر در ایران به پیروزی برسانیم، بلکه هدف ما فقط متوقف‌سازی برنامه هسته‌ای ایران بود.»

احیانا وقتی شما این جملات را از ونس می‌خوانید یاد تسلیت گفتن رضا پهلوی افتادید که برای سه سرباز کشته‌شده در جنگ با ایران سوگواری کرد، یا وقتی که طرفداران او روبه‌روی سفارت‌خانه‌های آمریکا جمع می‌شدند و شعار «ترامپ حمله کن!» سر می‌دادند، یا شاید یاد آن بیفتید که بعد از ترور و شهادت رهبر ایران و تنی چند از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی رضا پهلوی، همسرش و دخترش که سودای پرنسس شدن در ایران را دارد، در توییتر و ایسنتاگرام پیام تشکر از ترامپ را منتشر کردند.

حال جنگ 40 روزه تمام شد و آمریکایی‌ها که می‌خواستند تمدن ایران را نابود کنند مجبور شدند با جمهوری اسلامی به مذاکره بنشینند. بازنده اول جنگ خائنانی بودند که جاده‌صاف‌کن آمریکا و اسرائیل برای حمله به کشور شدند و حال همان آمریکایی‌ها رضا پهلوی را به مانند یک مهره سوخته به زباله‌دان تاریخ انداختند. خوش‌رقصی برای ارباب آمریکایی فایده نداشت و شازده رضا مانند پدر و پدربزرگش حال باید باقی عمرش را با ننگ داغ وطن‌فروشی بگذراند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.