به گزارش پارسینه به نقل از خبرآنلاین، مسعود پزشکیان رئیسجمهور در نشست تخصصی بررسی الگوی مشارکت اجتماعی محلهمحور در ارتقای سلامت: به هر شکلی و با مشارکت مردم باید مشکلات مردم را حل کنیم.
پزشکیان ادامه داد: من به عنوان یک مسئول، موظف هستم به داد مردم برسم و به فکر همه باشم. من نمیتوانم مسئول باشم و کرکری بخوانم اما درد مردم را نداشته باشم و مردم من مشکل داشته باشند.
وی افزود: از سال گذشته تاکنون، با مشارکت مردم ۵۰۰۰ مدرسه ساختهایم. تلاش میکنیم مشارکتهای مردمی را جلب کنیم.
پزشکیان تاکید کرد: ما میخواهیم آموزش را عادلانه کنیم. میخواهیم مشکلات مردم را حل کنیم.