حملات اسرائیل به جنوب لبنان با استفاده از بمب‌های فسفری

عصر ایران چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 22:56
این حملات شدید، منطقه «حرج علی الطاهر» در حومه شهرک «النبطیة الفوقا» را هدف قرار داده است.
منابع خبری از حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری خبر دادند.
 
به گزارش تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از تسلیحات توپخانه‌ای و ممنوعه فسفری، مناطق مسکونی جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داد.
 
این حملات شدید، منطقه «حرج علی الطاهر» در حومه شهرک «النبطیة الفوقا» را هدف قرار داده است.
 
وزارت بهداشت لبنان امروز سه‌شنبه اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان از دوم مارس (11 اسفند 1404) تاکنون به 3884 نفر و تعداد زخمی‌ها نیز به 11 هزارو 856 نفر رسید.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.