عراقچی: در شرایط جدید دیپلماسی، هماهنگی‌ با صداوسیما ضروری است

فرارو چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 23:56
عراقچی با اشاره به هم‌زمانی این دیدار با سالگرد حمله به ساختمان صدا و سیما افزود: پیش از این نیز دو بار از این مجموعه بازدید کرده بودم و از نزدیک با همکاران رسانه ملی دیدار و از تلاش‌های آنان قدردانی کرده بودم.

عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، پس از دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما، از همکاری‌های مستمر میان وزارت امور خارجه و رسانه ملی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه ارتباط دو مجموعه در حدود دو سال گذشته بسیار مطلوب بوده است، اظهار کرد: همکاری‌های مؤثری میان دو طرف در حوزه‌های مختلف شکل گرفته و امروز نیز این دیدار در راستای تقویت همین تعاملات برگزار شد.

عراقچی با اشاره به هم‌زمانی این دیدار با سالگرد حمله به ساختمان صدا و سیما افزود: پیش از این نیز دو بار از این مجموعه بازدید کرده بودم و از نزدیک با همکاران رسانه ملی دیدار و از تلاش‌های آنان قدردانی کرده بودم.

وزیر امور خارجه ادامه داد: با توجه به شرایط جدیدی که اکنون در صحنه دیپلماسی وجود دارد، لازم بود هماهنگی‌های بیشتری میان ما انجام شود.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.