ببینید | قالیباف: پس از امضای تفاهم‌نامه، باید زحمات مردم را جبران کنیم

خبرآنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 00:16
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده مردم عزیز ایران در مجلس عرض می کنم که پس از امضای تفاهم نامه، وقت جهاد در میدان خدمت است و قوای سه گانه باید بسیج شویم و به مردم برسیم. ۴ میدان مبارزه به درستی کار خود را انجام می دهند و در شرایط کنونی پرچم در دست میدان خدمت به مردم خواهد بود. ما از قبل مشکلات اقتصادی داشتیم و در جریان جنگ بیشتر شد که لازم است در این زمینه به معیشت مردم توجه شود. مردم باید آثار این خدمات را ببینند و همچنین در شرایط کنونی نیروهای مسلح نیازمند نوسازی و بازسازی هستند./آخرین خبر

261 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.