به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جهان بین به نقل از حسن پیکر، مفسر سیاسی آمریکایی_ترک نوشت:
ما همه دیدهایم که اسرائیل واقعاً چه چیزی را نمایندگی میکند؛ یک ملت متخاصم، نسلکش و آپارتاید که مایل است بازارهای انرژی کل لعنتی سیاره را نابود کند تا به یکی از اهداف نظامی خود، یعنی نابودی تنها کشور مستقل منطقه، ایران، به عنوان یک بازدارنده نظامی در برابر پروژه اسرائیل بزرگ، دست یابد.
شما میتوانید بنشینید و بگویید این یهودستیزی است، اما این فقط واقعیت لعنتی است.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.











