کاخ سفید: امضای تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در ژنو لغو شد

همشهری آنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 06:37
منابع آمریکایی بامداد پنجشنبه از لغو مراسم امضای تفاهم‌نامه با ایران در ژنو خبر دادند.

به گزرش همشهری آنلاین منابع آمریکایی بامداد پنجشنبه از لغو مراسم امضای تفاهم‌نامه با ایران در ژنو خبر دادند.شبکه «فاکس نیوز» به نقل از یک مقام کاخ سفید گزارش داد: «امضای رسمی [تفاهم‌نامه] که قرار بود در ژنو انجام شود، پس از امضای آن [توسط ترامپ در] ورسای لغو شد».این منبع که نامش فاش نشد، توضیح داد: «رئیس جمهور ایران نیز این تفاهم نامه را امضا کرد و این توافق لازم الاجرا شده است».

ساعتی پیش بود که مقام‌های آمریکایی به وبگاه «آکسیوس» گفتند که ترامپ شخصاً نسخه‌ای از تفاهم‌نامه ایران را در کاخ ورسای امضا کرده و تصویری از آن برای ایرانی‌ها و کشورهای میانجی ارسال شد.پیش از آن نیز سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تایید کرد که یادداشت تفاهم اسلام‌آباد توسط رؤسای جمهور دو کشور امضا شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.