آتش‌نشانی صالحیه از واحد به سازمان ارتقا یافت

خبرآنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 06:37
اتفاقی مهم در صالحیه؛ آتش‌نشانی این شهر دیگر فقط یک واحد زیرمجموعه شهرداری نیست و از امروز با حضور معاون عمرانی استانداری تهران، رسماً به «سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی» ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از صالحیه این تغییر فقط یک جابه‌جایی اداری نیست؛ بلکه می‌تواند به معنای تجهیزات بیشتر، نیروهای تخصصی‌تر و سرعت بالاتر در امدادرسانی باشد؛ موضوعی که سال‌ها یکی از مطالبات شهروندان صالحیه بود.

 با رشد جمعیت و توسعه روزافزون شهر، نیاز به یک آتش‌نشانی قدرتمند بیش از گذشته احساس می‌شد و حالا مسئولان امیدوارند این ارتقای ساختاری، آغاز فصل تازه‌ای در حوزه ایمنی و مدیریت بحران شهر باشد.

از این پس نگاه‌ها به عملکرد سازمان تازه‌تأسیس آتش‌نشانی صالحیه دوخته شده است؛ سازمانی که باید ثابت کند این ارتقا فقط روی کاغذ نبوده و در میدان عمل نیز به نفع شهروندان تمام خواهد شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.