واکنش سرمربی کلمبیا به پیروزی تیمش مقابل ازبکستان

فرارو پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 08:27
سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا از عملکرد شاگردانش مقابل ازبکسنان راضی است.

نستور لورنزو که تیم تحت‌هدایتش صبح امروز (پنجشنبه - به وقت تهران) موفق شد با نتیجه 3 بر یک ازبکستان را از پیش‌رو بردارد و کار خود را در گروه k جام جهانی 2026 با برد آغاز کرد، پس از این دیدار گفت: باید روی تمام کردن کار رقبا بهتر شویم. ما زمان زیادی را صرف مالکیت توپ کردیم، خیلی خوب بازی کردیم و با آوردن مدافعان میانی‌مان به نزدیکی میانه زمین ریسک زیادی به جان خریدیم.

ویی افزود: ما شایسته این پیروزی و این سه امتیاز ارزشمند بودیم. این تازه اولین گام بود. وقتی تیم را تجدید قوا کردیم، بهتر ظاهر شدیم. ما می‌دانستیم که این بازی آسانی نخواهد بود؛ می‌توانستیم با اختلاف بیشتری برنده شویم، اما ازبکستان بسیار سازمان‌یافته و فشرده بازی می‌کرد و ایجاد موقعیت در این شرایط برای ما دشوار بود.

کلمبیا حالا باید خود را برای بازی با کنگو آماده کند، دیداری که چهارشنبه صبح به وقت تهران در گوادالاخارای مکزیک برگزار خواهد شد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.