واکنش فابیو کاناوارو به شکست تیم ملی ازبکستان مقابل کلمبیا

فرارو پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 09:27
سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان به شکست تیمش مقابل کلمبیا واکنش نشان داد.

فاابیو کاناوارو که شاگردانش صبح امروز (پنجشنبه - به وقت تهران) در اولین دیدار خود در گروه k جام جهانی 2026 با نتیجه 3 بر یک مغلوب کلمبیا شدند، پس از این دیدار گفت: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها مقابل کلمبیا خوب بازی کردند. بازی سختی بود. بازی کردن در چنین ورزشگاهی، جلوی هواداران، اصلاً کار آسانی نیست. اما این می‌تواند به آنها انگیزه بیشتری برای ادامه کار بدهد. 

وی افزود: ما به اینجا آمدیم تا نماینده خوبی برای ازبکستان در تمام جهان باشیم. همیشه به تیمم می‌گویم که آنها باید در طول بازی فعال باشند. بازی بدون توپ مقابل تیم‌هایی مانند کلمبیا، کار آسانی نیست. در کل، ما در نیمه دوم خوب بازی کردیم، اما متأسفانه گل خوردیم.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ازبکستان تصریح کرد: ما این بازی را که در ورزشگاه مکزیکوسیتی انجام شد  را همیشه به یاد خواهیم داشت چون این بازی تاریخی است. ما در جام جهانی هستیم و می‌توانم بگویم که بازی امروز برای ما خوب بود. اشتباهاتی وجود داشت و ما روی آنها کار خواهیم کرد.

ازبکستان حالا باید روی بازی با پرتغال تمرکز کند، دیداری که سه‌شنبه در هیوستون آمریکا برگزار خواهد شد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.