یورش مجدد اسرائیلی‌ها به کرانه باختری

خبرآنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 09:35
خبرگزاری فلسطینی «وفا» گزارش داد که نیروهای اسرائیلی در ساعات اخیر به یورش و بازداشت در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی پرداخته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، به گفته این خبرگزاری، نیروهای اسرائیلی در یک ایست بازرسی در قدس اشغالی پس از متوقف کردن یک کامیون، تعدادی نامشخص از کارگران فلسطینی را از خودرو پیاده کرده و بازداشت کردند. این افراد به مکانی نامعلوم منتقل شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بخشی دیگر از نیروهای اسرائیلی وارد الخضر واقع در جنوب بیت‌لحم شدند و در محله «ام رکبه» مستقر شدند.

گروهی از شهرک‌نشینان اسرائیلی به منطقه «بئر قوزا» واقع در نابلس یورش برده و به حمله به ساکنان این محل پرداختند.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.