نیوزیلند را نبردیم، شانس صعود خیلی کم شد

خبرورزشی پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 10:04
ابراهیم تهامی با انتقاد از عملکرد تیم ملی ایران، شکست برابر نیوزیلند را نتیجه بی توجهی مدافعان عنوان کرد.

ابراهیم تهامی، در خصوص شکست تیم ملی ایران برابر نیوزیلند اظهار داشت: متاسفانه در خط دفاعی عملکرد ضعیفی داشتیم و مهاجم تیم ملی نیوزیلند در صحنه گل اول هر کاری که دلش خواست، انجام داد و حتی یک چای هم در وسط زمین خورد، اما هیچ کدام از بازیکنان ما در خط دفاعی و همچنین هافبک دفاعی تیم ملی به او نزدیک نشدند.

وی عنوان کرد: اگر می‌خواستیم صعود کنیم، باید این بازی را می‌بردیم؛ چون نیوزیلند ساده‌ترین بازی ما در این گروه بود، ولی نمایش ضعیف مدافعان باعث شد تا شکست بخوریم. در این مسابقه فقط رامین رضاییان عملکرد خوبی داشت.

تهامی در خصوص این که آیا ایران می‌تواند از این گروه صعود کند، خاطرنشان کرد: کار خیلی سخت است و باید دنبال اتفاقات عجیب فوتبال باشیم. بدون شک بلژیک و مصر از لحاظ فنی کیفیت بالایی نسبت به نیوزیلند دارند. خط دفاعی تیم ملی ضعف دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا شانس بالایی برای پیروزی مقابل بلژیک و مصر نداشته باشیم. واقعا حیف شد که نیوزیلند را نبردیم، مدافعان ما با عملکرد ضعیف‌شان، امیر قلعه‌نویی را تنها گذاشتند.

بیشتر بخوانید: روز و ساعت بازی دوم تیم ملی ایران مقابل بلژیک

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.