حوادث رکنا: فرمانده انتظامی کهنوج از آزادی یک پسر ۱۴ ساله خبر داد که اواخر اردیبهشتماه در یکی از مناطق روستایی این شهرستان ربوده شده بود.
به گزارش رکنا، سرهنگ احمد یوسفی اظهار داشت که موضوع بهصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت آدمربایان شناسایی شد. وی افزود: با هماهنگی قضایی و بهرهگیری از ظرفیت سران طوایف و پیگیریهای مستمر پلیسی، این نوجوان آزاد شد.
فرمانده انتظامی کهنوج خاطرنشان کرد که تحقیقات تخصصی برای دستگیری آدمربایان و مشخص شدن علت این اقدام مجرمانه همچنان ادامه دارد.
منبع خبر "
رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.