ناتو: توافق با ایران گامی مثبت به سوی ثبات است

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 10:49
دبیرکل ناتو از تفاهم میان آمریکا و ایران برای خاتمه جنگ استقبال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مارک روته دبیرکل ناتو در واکنش به امضای تفاهم‌نامه پایان جنگ میان ایران و آمریکا، آن را گامی مثبت به سوی ثبات منطقه‌ای توصیف کرد.

مارک روته امروز پنجشنبه همچنین مدعی شد که توافق با ایران، توان هسته‌ای و موشکی این کشور را مهار کرده و به بازگشت آزادی دریانوردی در تنگه هرمز کمک خواهد کرد.

 

متن یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی آمریکا-رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، در اولین دقایق بامداد پنج‌شنبه 28 خرداد 1405 توسط روسای جمهور ایران و آمریکا امضا شد.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در فاصله زمانی کوتاهی متن یادداشت تفاهم مزبور را به‌صورت دیجیتال و غیرحضوری امضا کردند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.