چین: از امضای یادداشت تفاهم بین واشنگتن و تهران استقبال می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 10:57
وزارت امور خارجه چین از امضای یادداشت تفاهم بین واشنگتن و تهران استقبال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه چین در واکنش به امضای تفاهم نامه خاتمه جنگ میان آمریکا و ایران اعلام کرد: از امضای یادداشت تفاهم بین واشنگتن و تهران استقبال می کنیم که تاثیر مثبتی بر آرام شدن اوضاع خواهد داشت.

وزارت امور خارجه چین افزود: امیدواریم همه طرف‌ها به تعهدات خود در این تفاهم‌نامه عمل کنند.

 

متن یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی آمریکا-رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، در اولین دقایق بامداد پنج‌شنبه 28 خرداد 1405 توسط روسای جمهور ایران و آمریکا امضا شد.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در فاصله زمانی کوتاهی متن یادداشت تفاهم مزبور را به‌صورت دیجیتال و غیرحضوری امضا کردند.

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.