بلینگام: حرف‌های بدی که درباره‌ام می‌زنند حقم است!

ورزش سه پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 11:26
جود بلینگام پس از درخشش برابر کرواسی به انتقادها از خودش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام، ۲۲ ساله، که سومین گل انگلیس را در پیروزی ۲-۴ مقابل کرواسی به ثمر رساند، گفت که دور شدن از هیاهو برایش خوشایند بوده است و نمایندگی کشورش برای او افتخار محسوب می‌شود. این بازیکن پس از پیروزی تیم ملی انگلیس مقابل کرواسی در مسابقه‌ای که در ورزشگاه دالاس برگزار شد، گفت: «از نظر شخصی، کنار گذاشتن بخشی از آن هیاهوها و نشان دادن میزان تعهدم به کشورم و هم‌تیمی‌هایم برای کمک به پیروزی در مسابقات، خوب بود.»

2483041

این هافبک به بی‌بی‌سی گفت: «مشارکت، کمک به تیم و کشورم یکی از بزرگترین افتخارات است و صرف‌ نظر از هیاهوی بیرون، آن افتخار برای من به هیچ وجه تغییر نمی‌کند.» او اعتراف کرد که نسبت به آنچه درباره‌اش گفته شده که مرکز بحث بر سر این بوده که آیا باید در ترکیب اصلی باشد یا خیر، «کمی دلخوری» دارد اما تأیید کرد که این موضوع به انگیزه دادن به او کمک می‌کند.

او افزود: «می‌دانم که این بخشی از فوتبالیست بودن است. من از هیچ‌کس که حرف‌های بدی درباره‌ام می‌زند کینه به دل نمی‌گیرم، چون گاهی اوقات واقعاً سزاوارش هستم. فکر می‌کنم امروز خوب بود که سعی کنم به مردم نشان دهم و به آنها یادآوری کنم که من کی هستم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.